Uslovi korišćenja
USLOVI KORIŠĆENJA WEB SAJTA I ELEKTRONSKE PRODAVNICE OBLIVION GAMING
Osnovne odredbe
Ovim uslovima korišćenja web sajta i elektronske prodavnice ALEKSANDRA ĐORĐEVIĆ PR INTERNET PRODAVNICA OBLIVION GAMING NIŠ (u daljem tekstu Oblivion Gaming) bliže se uređuje način internet prodaje naših proizvoda koji se odnosi na informacije i uslove u vezi sa samom prodajom, pravima i obavezama članova, odnosno kupaca i korisnika naših usluga, način obračunavanja naknade i troškova internet kupovine, kao i ostale zakonske odredbe vezane za istu, a koje su od značaja za korišćenje web sajta Oblivion Gaming, čija je delatnost : Trgovina na malo posredstvom pošte.
U skladu sa tim, sve odredbe koje slede odnose se na elektronsku trgovinu i predstavljaju odredbe ugovora između Oblivion Gaminga i svakog registrovanog korisnika, sve u skladu sa propisima koji uređuju prava i obaveze koje se odnose na korišćenje web sajta i elektronske prodavnice.
Internet sajt Oblivion Gaming svoje poslovanje vrši u skladu sa propisima Repubilke Srbije, a naročito u skladu sa Zakonom o zaštiti podataka o ličnosti, Zakonom o elektronskoj trgovini i Zakonom o zaštiti potrošača.
OPŠTI USLOVI KUPOVINE
Osnovni podaci o firmi:
ALEKSANDRA ĐORĐEVIĆ PR INTERNET PRODAVNICA OBLIVION GAMING NIŠ
Golubačka 9, Niš (Pantelej), Srbija
PIB: 113293913
MB: 66717704
tel: 069 34 65 984
web: www.oblivion.rs
e-mail: info@oblivion.rs
delatnost i šifra: Trgovina na malo posredstvom pošte ili preko interneta, 4791
ALEKSANDRA ĐORĐEVIĆ PR INTERNET PRODAVNICA OBLIVION GAMING NIŠ nije u sistemu PDV-a
Kupovina u Oblivion Gamingu
Opšte odredbe – ugovor u elektronskoj formi
Prema Zakonu o zaštiti potrošača (Službeni glasnik RS, br. 6/2016) kupovina putem ove internet stranice smatra se ugovorom u elektronskoj formi i ugovorom na daljinu. Prodavac se obavezuje da kupcu dostavi izabrani proizvod na datu adresu u određenom roku, a kupac se obavezuje da prilikom prijema proizvoda plati cenu. Danom zaključenja ugovora smatra se trenutak kada kupac primi našu potvrdu o porudžbini na mejl adresu koju nam je dostavio prilikom poručivanja proizvoda.
Kupac ima pravo na odustanak od ovakvog ugovora u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača, u roku od 14 dana od dana prijema naših proizvoda. Prilikom odustanka kupac može, ali ne mora, da navede razloge zbog kojih odustaje.
Kada se isporuka proizvoda iz jedne porudžbine sastoji iz više pošiljki, rok od 14 dana počinje da teče kada je poslednja pošiljka dospela kod kupca. U slučaju odustanka od ugovora, kupac snosi troškove vraćanja kupljenih proizvoda. Kupac ostvaruje pravo na odustanak od ugovora izjavom koju može dati na posebnom obrascu za odustanak od ugovora zaključenog na daljinu, odnosno izvan poslovnih prostorija ili na drugi nedvosmislen način. Obrazac za odustanak od kupovine možete preuzeti ovde.
Izjava o odustanku od ovakvog ugovora smatraće se blagovremenom ukoliko nam je poslata u navedenom roku i proizvodi pravno dejstvo od dana kada je poslata trgovcu. Takođe, omogućeno Vam je da pošaljete obrazac za odustanak na našu mejl adresu, a o prijemu ćemo Vas obavestiti bez odlaganja. Protekom navedenog roka prestaje pravo kupca na odustanak od ugovora. Pored toga, čitanjem ovih Uslova i potvrdom da ste pročitali, smatra se da je kupac obavešten i da je preuzeo primer obrasca za odustanak i reklamacionog lista.
Način porudžbine
Sve cene na sajtu su konačne i izražene su u dinarima i važe u momentu izvršenja narudžbine. U cenu su uračunati svi pripadajući porezi.
U cenu nisu uračunati troškovi dostave, već se isti iskazuju u finalnoj obradi porudžbine. Troškove dostave snosi kupac prema utvrđenom cenovniku brze pošte.
Prilikom porudžbine, potrebno je da nam dostavite podatke koji su nam potrebni za realizaciju porudžbine:
- ime i prezime,
- adresa na koju se vrši isporuka,
- mesto i poštanski broj (* za Beograd je neophodno napisati i naziv opštine)
- mejl adresa
- broj telefona.
Klikom na dugme POTVRDI, potvrđujete svoju saglasnost sa uslovima kupovine i isporuke.
Nakon što porudžbina bude obrađena, na mejl kupca će stići potvrda o prijemu porudžbine. Porudžbina se obrađuje na dan prijema, a najkasnije prvog narednog radnog dana.
Načini plaćanja
Na sajtu oblivion.rs moguće je poručiti proizvode i platiti ih na sledeći način:
- Pouzećem – ovaj vid plaćanja podrazumeva da robu platite kuriru prilikom isporuke paketa
- Direktna bankovna transkcija – Ovaj vid plaćanja podrazumeva da, nakon poručivanja, uplatite iznos porudžbione na žiro račun naše firme: 265-4050310001382-68
- Plaćanje po predračunu – nakon što izvršite porudžbinu, mi ćemo vam u roku od 24h (radnim danima) izdati predračun za plaćanje
- Plaćanje karticama – Ovaj vid plaćanja vam omogućava da prilikom poručivanja platite platnom karticom direktno na sajtu. Terminal za plaćanje na sajtu je postavljen u saradnji sa Raiffaisen bankom i nudi sigurnu i bezbednu kupovinu
Način i rok isporuke
Nakon što ste završili proces poručivanja klikom na dugme POTVRDI na e-mail adresu koju ste prijavili prilikom popunjavanja podataka, automatski ćete dobiti potvrdni mail o uspešnoj kupovini. Time je Vaša porudžbina ušla u proces obrade i slanja.
Naručene proizvode isporučujemo na teritoriji Republike Srbije, u svim mestima u kojima je moguća isporuka i naplata od strane kurirske službe City Express.
Rok isporuke je 1 do 3 radna dana, u redovnim okolnostima. Isporuke se ne vrše vikendom i državnim praznicima, a iste se vrše u skladu sa poslovnom politikom i radnim vremenom kurirske službe.
U slučaju vanrednih okolnosti ili bilo kakvih problema vezanih za Vašu porudžbinu bićete blagovremeno obavešteni.
Troškovi isporuke
Cena isporuke zavisi od tezine paketa i naplacije se po cenovniku koji je naveden u daljem tekstu. Isporuka se plaća prilikom preuzimanja pošiljke, direktno kuriru gotovinom.
Obaveštenje o ceni isporuke će Vam stići i na e-mail prilikom uspešno obavljenog procesa poručivanja, zajedno sa specifikacijom porudžbine.
Cenovnik
Pošiljka do 2kg : 360 din
Posiljka do 5kg : 420 din
Pošiljka od 5 do 10kg : 700 din
Pošiljka od 10 do 20kg : 900 din
Pošiljka preko 20kg : 1190 din
Preuzimanje Pošiljke
U procesu isporuke potrebno je da kupci naših proizvoda obezbede prijem istih. Kuriri pošiljke donose na adresu za isporuku u periodu od 8-19 h. Molimo Vas da u tom periodu obezbedite da na adresi bude osoba koja može preuzeti pošiljku.
Prilikom preuzimanja pošiljke potrebno je da vizuelno pregledate paket da bi utvrdili da li postoje oštećenja. Ukoliko primetite da je transportna kutija značajno oštećena i posumnjate da je proizvod možda oštećen, odbijte prijem pošiljke i odmah nas obavestite. Ukoliko je pošiljka naizgled bez oštećenja slobodno preuzmite pošiljku i potpišite kuriru adresnicu.
Uobičajena praksa je da vas kurir kontaktira neposredno pre isporuke kako bi najavio svoj dolazak. Kurir pokušava svaku pošiljku da uruči u dva navrata. U slučaju da kupac ne bude na adresi ili se ne javlja na telefon ostavljen u porudžbenici, kurir još jednom pokušava dostavu i u suprotnom vraća nam paket. Po prijemu pošiljke, kontkatiraćemo Vas kako bi ustanovili razlog neuručenja i dogovoriti se o ponovnom slanju.
Pravo na odustajanje – povrat novca
Opšte odredbe
U slučaju odustajanja od ugovora, kupac ima pravo na povraćaj novca ili na zamenu za drugi proizvod. Kupac je u obavezi da zahtev za Odustanak od ugovora popuni i pošalje na e-mail adresu info@oblivion.rs, sa svim podacima vezanim za povrat novca.
Prodavac je dužan da kupcu bez vrati iznos koji je potrošač platio po osnovu ugovora. Novac će mu biti vraćen po prijemu proizvoda, i nakon što se utvrdi da je proizvod neoštećen i ispravan.
Po prijemu proizvoda, utvrdiće se da li je proizvod ispravan i neoštećen. Kupac je isključivo odgovoran za umanjenu vrednost robe koja nastane kao posledica rukovanja robom na način koji nije adekvatan, odnosno prevazilazi ono što je neophodno da bi se ustanovila priroda, karakteristike i funkcionalnost robe. Procenat oštećenja utvrđuje ovlašćeno lice u kompaniji Oblivion Gaming, te se za utvrđeni procenat umanjuje iznos koji se vraća potrošaču. Ukoliko se utvrdi da je nastupila neispravnost ili oštećenje proizvoda krivicom kupca u tolikoj meri da se proizvod više ne može prodavati, odbiće se vraćanje novca i proizvod će mu biti vraćen na njegov trošak.
Način povrata novca u skladu sa načinom plaćanja robe:
- Direktna bankovna transakcija – Povrat novca se vrši na broj bankovnog računa koji naznačite u obrascu za odustanak od ugovora
- Plaćanje pouzećem – Povrat novca se vrši na broj bankovnog računa koji naznačite u obrascu za odustanak od ugovora
- Plaćanje po predračunu – Povrat novca se vrši na broj bankovnog računa koji naznačite u obrascu za odustanak od ugovora
- Plaćanje karticama – Povrat novca se vrši na broj bankovnog računa koji naznačite u obrascu za odustanak od ugovora
Ukoliko kupac želi drugačiji način vraćanja sredstava, potebno je da nas o tome obavesti prilikom slanja obrasca za odustanak. Svi troškovi isporuke i naknada za povraćaj novca, padaju na teret kupca, u slučaju odustanka od ugovora.
Vraćanje sredstava vrši se u roku od 14 dana od dana prijema obrasca za odustanak, osim u slučaju da nam nisu vraćeni naručeni proizvodi, kada se vraćanje sredstava vrši nakon prijema vraćenih proizvoda. Kupac je dužan da kupljeni proizvod vrati u roku od 14 dana od dana slanja obrasca za odustanak.
Sa naše strane se obavezujemo da ćemo, odmah po prijemu robe koja se vraća po osnovu odustanka od ugovora izvršiti povraćaj sredstava koja su uplaćena za vraćenu robu.
Procedura za povrat novca
Ukoliko se kupac odluči da poručeni proizvod vrati i raskine tako ugovor na daljinu potrebno je da nas kontaktira na 069 34 65 984 ili da nas obavesti ma e-mail adresu info@oblivion.rs.
Za povraćaj novca potrebni su nam ime i prezime kupca, datum kupovine i naziv kupljenog artikla kako bi se u sistemu registrovala vaša porudžbenica. Potom je potrebno dati broj dinarskog tekućeg računa i naziv banke u kojoj imate navedeni račun.
Čim dostavite potrebne podatke, biće kreirana dokumentacija (obrazac za odustanak od kupovine) koja će Vam sa procedurom za povraćaj sredstava biti prosledjena na e-mail adresu koju ste ostavili prilikom kreiranja porudžbine. Povraćaj sredstava se vrši iskljucivo na gore navedeni način, uplatom na dinarski tekući račun i nije moguće slati novac po kuriru u gotovini, nakon preuzimanja poručenog proizvoda
Prodavac preko City Express pošte pravi najavu i organizuje preuzimanje proizvoda od kupca. Prilikom preuzimanja kupac je u obavezi da proizvod vrati, u ispravnom i nekorišćenom stanju, u svoje originalno neoštećeno pakavanje. U suprotnom, odustanak od ugovora i povraćaj novca neće biti moguć.
Troškove za vraćanje proizvoda snosi kupac, po ceni jedne poštarine po zvaničnom cenovniku kurirske službe City Express koji možete videti OVDE, sem u slučajevima kada kupac dobije neispravan ili pogrešan artikal. Poštarinu kupac plaća gotovinom City Express kuriru koji bude preuzimao robu za vraćanje.
Zamena Artikala
Ukoliko ste nakon prijema pošiljke konstatovali da želite da ga zamenite za drugi artikal iste ili veće cenovne kategorije, molimo Vas da nas obavestite na naš e-mail info@oblivion.rs ili da nas kontaktirate telefonom na broj 069/34 65 984
Nakon prijavljene zamene, očekujte poziv od nas kako bismo se dogovorili oko preuzimanja artikala od Vas koje želite da zamenite. Neophodno je da dokumentaciju koja će Vam zbog zamene stići na e-mail adresu odštampate, čitko popunite i spakujete zajedno sa pošiljkom koju vraćate. Nalog za preuzimanje paketa kod kurirske službe kreira naša firma Oblivion Gaming.
Kuriru koji dođe kod Vas na adresu da preuzme paket je neophodno da predate adekvatno upakovan artikal jer sva odgovornost za oštećenja prilikom transporta ide na račun pošiljaoca. Čim artikal stigne kod nas, vrši se provera artikla da li je poslat u adekvatnom stanju i automatski se šalje zamenski artikal sa novom račun-otpremnicom. Otkupninu čini razlika u ceni dva proizvoda, poštarina za preuzimanje paketa koji se vraća i poštarina za slanje novog proizvoda.
Napomena: Poručeni artikal nije moguće menjati ukoliko je otvaran, korišćen i ako nema originalno pakavanje.
Rok za zamenu artikla je 14 dana od trenutka podnošenja zahteva od strane kupca.
Reklamacije
Opšti uslovi – evidentiranje reklamacije
Potrošač može da ostvari svoja prava po osnovu saobraznosti u roku od 2 godine.
Prilikom preuzimanja pošiljke molimo Vas da u prisustvu kurira proverite svoj paket. Ukoliko na njemu ima vidljivih oštećenja (pocepani delovi i ugnječenje) paket ne bi trebalo da preuzmete. Potrebno je da nas o tome obavestite putem mejla info@oblivion.rs ili telefona 062 267 990 pri čemu su nam neophodne sledeće informacije:
- Ime i prezime kupca,
- Naziv poručenog proizvoda
- Kontakt telefon
- Datum kupovine
- Razlog odbijanja paketa
U najkraćem mogućem roku obavestićemo Vas o daljem toku reklamacije.
Ukoliko ste primili pošiljku i nakon otvaranja pakovanja ustanovili da isporučena roba oštećena, da joj nedostaje/u deo/delovi ili da je roba nesaobrazna naručenoj, molimo Vas da nam, najkasnije u roku od 24h od trenutka prijema pošiljke, obavestite putem telefona 062 267 990 ili da nam pošaljete e-mail na info@oblivion.rs sa:
- Ime i prezime kupca,
- Naziv poručenog proizvoda
- Kontakt telefon
- Datum kupovine
- Problemom reklamacije
Pravo na reklamaciju imate od trenutka isporuke pošiljke, u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača (Sl glasnik RS 62/20144).
Prilikom evidendiranja Vaše Reklamacije, na mail će Vam biti poslat reklamacioni list. Ovaj dokument je neophodno popuniti podacima vezanim za kupovinu i problem reklamacije I poslati na naš e-mail: info@oblivion.rs. Reklamacioni list možete preuzeti OVDE.
U najkraćem mogućem roku, a najkasnije u roku od 8 dana od dana prijema reklamacije pisanim ili telefonskim putem, odgovorićemo vam na izjavljenu reklamaciju tj. zamenu i obavestićemo Vas o daljem postupanju.
Rešavanje reklamacije
Rok za rešavanje reklamacije je 15 dana (izuzetak su nameštaj i tehnička roba kada je rok za rešavanje reklamacije 30 dana) od trenutka prijave iste.
Rok za rešavanje reklamacije prekida se kada potrošač primi odgovor prodavca i počinje da teče iznova kada prodavac primi izjašnjenje potrošača na odgovor prodavca. Potrošač je dužan da se izjasni na odgovor prodavca najkasnije u roku od tri dana od dana prijema odgovora prodavca. Smatraće se da potrošač nije saglasan sa predlogom prodavca ukoliko se ne izjasni u roku od tri dana.
U slučaju da prodavac (Oblivion Gaming) odbije reklamaciju dužan je da:
- Pruži odgovarajuće obaveštenje potrošaču u slučaju odbijanja reklamacije
- Potrošača sveobuhvatno obavesti o mogućnosti rešavanja spora vansudskim putem, kao i o nadležnim telima za vansudsko rešavanje potrošačkih sporova.
Ukoliko se reklamacija izjavljuje nakon proteka 2 godine od dana kupovine, potrošač je dužan da reklamaciju izjavi davaocu garancije.
Prilikom rešenja Reklamacije, ukoliko je odobrena, imate mogućnost:
- Zamene za isti proizvod
- Zamene za drugi proizvod
- Povrat novca
U prve dve situacije zamenu organizuje Oblivion Gaming. Kreiraju se dva naloga, jedan za preuzimanje reklamirane pošiljke i drugi za slanje zamenskog paketa. Obe pošiljke preuzima kurirska služba City Express o našem trošku.
U trećoj situaciji Oblivion Gaming kreira nalog kod City Express brze pošte za preuzimanje paketa od kupca, a nakon dospeća proizvoda uplaćuje se kompletan iznos na tekući račun kupca.
Kao prodavac dužni smo da potrošaču bez odlaganja izdamo pisanu potvrdu ili elektronskim putem potvrdimo prijem reklamacije, odnosno saopštimo broj pod kojim je zavedena njegova reklamacija u evidenciji primljenih reklamacija.
Oblivion Gaming ima ugovor sa kurirskom službom City Express i u slučaju reklamacije, potrošač može da, o trošku trgovca, pošalje robu zbog nesaobraznosti.
Saobraznost
Kompanija Oblivion Gaming je dužnada isporuči robu koja je saobrazna ugovoru. Oblivion Gaming je odgovoran za nesaobraznost robe ugovoru koja se pojavi u roku od 2. godine od dana prelaska rizika na potrošača. Ako nesaobraznost nastane u roku od 6 meseci od dana prelaska rizika na potrošača, može se pretpostaviti da je nesaobraznost postojala u trenutku prelaska rizika na potrošača. Sve troškove koji su neophodni da bi se roba saobrazila ugovoru, a naročito troškove rada, materijala, preuzimanja i isporuke, snosi Oblivion Gaming.
Otklanjanje nesaobraznosti posle isteka zakonskog roka
Posle isteka zakonskog roka saobraznosti robe (2 godine) potrošač je sam odgovoran za slanje robe na servis. U tom slučaju samo on snosi troškove slanja i primanja robe i troškove popravke. Spisak servisa isporučuje se zajedno sa dokumentacijom koja ide uz robu a pojedini proizvođači daju samo podatke o centralnom ovlašćenom servisu koji kupca dalje preusmerava na njemu najbliži ovlašćeni servis. Oblivion Gaming će rado izaći u susret potrošačima i pomoći im oko informacija o dostupnim servisima posle isteka zakonskog perioda saobraznosti.
Vansudsko rešavanje potrošačkih sporova
Potrošački spor može se rešiti postupkom vansudskog rešavanja potrošačkih sporova. Kao trgovac smo dužni da vas obavestimo da smo po zakonu obavezni da učestvujemo u ovom postupku. Vansudsko rešavanje potrošačkih sporova obavlja se na transparentan, efikasan, brz i pravedan način pred telom za vansudsko rešavanje potrošačkih sporova. Ministarstvo sačinjava listu tela i javno je objavljuje. Dostupna je na adresi https://vansudsko.mtt.gov.rs/adrbodies
Postupak pred telom može da pokrene potrošač samo ukoliko je prethodno izjavio reklamaciju ili prigovor trgovcu. Potrošač protekom jedne godine od dana (bezuspešnog) podnošenja reklamacije gubi pravo na podnošenje predloga za vansudsko rešavanje spora. Vansudsko rešavanje potrošačkog spora može da traje najduže 90 dana od dana podnošenja predloga.
Vansudsko rešavanje potrošačkih sporova, ne primenjuje se, pored ostalog:
- u potrošačkim sporovima koji su predmet Zakona o zaštiti potrošača, ako je vansudsko rešavanje sporova uređeno posebnim zakonom, a naročito u oblasti pružanja elektronskih komunikacionih usluga, poštanskih usluga, finansijskih usluga, osim finansijskih pogodbi, usluga putovanja;
- za rešavanje sporova po procedurama koje je ustanovio sam trgovac;
- na neposredne pregovore između potrošača i trgovca;
- na pokušaj mirenja strana povodom spora u parničnom postupku;
- u postupcima koje je trgovac pokrenuo protiv potrošača.
Svaka stranka u postupku vansudskog rešavanja potrošačkog spora plaća svoje troškove (troškovi zastupanja, putni troškovi i sl.). Rad tela za vansudsko rešavanje potrošačkog spora je besplatan za stranke u postupku vansudskog rešavanja potrošačkog spora.