0,00  rsd
0

Tvoja korpa

0
Subtotal: 0,00  rsd
No products in the cart.

Reklamacije

Reklamacije

Opšti uslovi – evidentiranje reklamacije

Prilikom preuzimanja pošiljke molimo Vas da u prisustvu kurira proverite svoj paket. Ukoliko na njemu ima vidljivih oštećenja (pocepani delovi i ugnječenje) paket ne bi trebalo da preuzmete. Potrebno je da nas o tome obavestite putem mejla info@oblivion.rs ili telefona 069 34 65 984 pri čemu su nam neophodne sledeće informacije:

  • Ime i prezime kupca,
  • Naziv poručenog proizvoda
  • Kontakt telefon
  • Datum kupovine
  • Razlog odbijanja paketa

U najkraćem mogućem roku obavestićemo Vas o daljem toku reklamacije.

Ukoliko ste primili pošiljku i nakon otvaranja pakovanja ustanovili da isporučena roba oštećena, da joj nedostaje/u deo/delovi ili da je roba nesaobrazna naručenoj, molimo Vas da nam, najkasnije u roku od 24h od trenutka prijema pošiljke, obavestite putem telefona 069 34 65 984 oli da nam pošaljete e-mail na info@oblivion.rs sa:

  • Ime i prezime kupca,
  • Naziv poručenog proizvoda
  • Kontakt telefon
  • Datum kupovine
  • Problemom reklamacije

Pravo na reklamaciju imate od trenutka isporuke pošiljke, u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača (Sl glasnik RS 62/20144).

Prilikom evidendiranja Vaše Reklamacije, na mail će Vam biti poslat reklamacioni list. Ovaj dokument je neophodno popuniti podacima vezanim za kupovinu i problem reklamacije I poslati na naš e-mail: info@oblivion.rs. Reklamacioni list možete preuzeti OVDE.

U najkraćem mogućem roku, a najkasnije u roku od 8 dana od dana prijema reklamacije pisanim ili telefonskim putem, odgovorićemo vam na izjavljenu reklamaciju tj. zamenu i obavestićemo Vas o daljem postupanju.

Rešavanje reklamacije

Rok za rešavanje reklamacije je 15 dana od trenutka prijave iste. Prilikom rešenja Reklamacije, ukoliko je odobrena, imate mogućnost:

  • Zamene za isti proizvod
  • Zamene za drugi proizvod
  • Povrat novca

U prve dve situacije zamenu organizuje naša firma Oblivion GamingKreiraju se dva naloga, jedan za preuzimanje reklamirane pošiljke i drugi za slanje zamenskog paketa. Obe pošiljke preuzima kurirska služba City Express o našem trošku.

U trećoj situaciji naša firma Oblivion Gaming kreira nalog kod City Express brze pošte za preuzimanje paketa od kupca, a nakon dospeća proizvoda uplaćuje se kompletan iznos na tekući račun kupca.

Ovaj sajt koristi Cookies. Nastavkom korišćenja se automatski slažete sa uslovima. Pogledaj Politiku privatnosti